Ми робимо все можливе задля уникнення будь-яких суперечок із нашими споживачами та контрагентами, будуючи свою роботу на взаємоповазі, дотриманні умов договору та чіткому слідуванню закону. Проте у ситуаціях, коли уникнути суперечок важко, ми завжди відкриті до переговорів.
Як подати звернення/скаргу/претензію:
Споживач може подати звернення/скаргу/претензію будь-яким зручним способом: усно, письмово, шляхом надсилання електронного листа чи при особистому відвідуванні підрозділів ТОВ "Люмьєр Енерджі".
Усні звернення/скарги/претензії можуть бути надані до:
- кол-центру за номером телефону +38 067 215 21 60;
- центру обслуговування Споживачів при здійсненні особистого візиту за адресою: 04053, м.Київ, вул.Стрітенська, 10, офіс 520;
Письмові та електронні звернення/скарги/претензії можуть бути надіслані/передані шляхом:
- засобів поштового зв’язку на адресу ТОВ "Люмьєр Енерджі";
- особистого вручення при відвідуванні офісу ТОВ "Люмьєр Енерджі";
- надсилання листа на електронну адресу ТОВ "Люмьєр Енерджі": office@lumenergy.com.ua;
- надсилання повідомлення за допомогою форми зворотнього зв’язку
- за допомогою мобільного додатка «Енергетика Онлайн» (EnergyOnline), що можна завантажити з Google Play або App Store.
Основні вимоги до оформлення звернення/скарги/претензій:
В тексті звернення/скарги/претензій повинно бути вказано:
1) назва, юридична адреса, адреса знаходження об'єкта електропостачання;
2) виклад суті порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв'язком не вимагається.
Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніше як через 10 днів від дня його надходження.
Розгляд звернення/скарги:
- Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження.
- Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівником встановлюється термін, необхідний для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.
На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочений від встановленого законодавством терміну.
Ви можете ознайомитись з детальною Інструкцією про подання звернень/скарг/пропозицій та Процедурою розгляду звернень споживачів ТОВ "Люмьєр Енерджі":
Інструкція про подання звернень/скарг/пропозицій
Процедура розгляду звернень споживачів
Звернутись за роз'ясненнями та консультацією можна:
за номером телефону +38 067 215 21 60 або
за адресою: м.Київ, вул. Стрітенська, 10, офіс 520.
Будемо раді відповісти на Ваші питання.