Київ, Україна, вул. Стрітенська, 10, офіс 520
+38 067 215 21 60
Люмьєр енерджі

Ми робимо все можливе задля уникнення будь-яких суперечок із нашими споживачами та контрагентами, будуючи свою роботу на взаємоповазі, дотриманні умов договору та чіткому слідуванню закону. Проте у ситуаціях, коли уникнути суперечок важко, ми завжди відкриті до переговорів.

 

Як подати звернення/скаргу/претензію:

Споживач може подати звернення/скаргу/претензію будь-яким зручним способом: усно, письмово, шляхом надсилання електронного листа чи при особистому відвідуванні підрозділів ТОВ "Люмьєр Енерджі".

 

Усні звернення/скарги/претензії можуть бути надані до:

  • кол-центру за номером телефону +38 067 215 21 60;
  • центру обслуговування Споживачів при здійсненні особистого візиту за адресою: 04053, м.Київ, вул.Стрітенська, 10, офіс 520;

 

Письмові та електронні звернення/скарги/претензії можуть бути надіслані/передані шляхом:

  • засобів поштового зв’язку на адресу ТОВ "Люмьєр Енерджі";
  • особистого вручення при відвідуванні офісу ТОВ "Люмьєр Енерджі";
  • надсилання листа на електронну адресу ТОВ "Люмьєр Енерджі": office@lumenergy.com.ua;
  • надсилання повідомлення за допомогою форми зворотнього зв’язку

    Зв'яжіться з нами

    Ви можете замовити зворотній дзвінок, або поставити питання нашому спеціалісту, заповнивши форму.
    Оберіть файл, який потрібно додати до листа
    Розмір файлу не має перевищувати 19.5 MB
    • за допомогою мобільного додатка «Енергетика Онлайн» (EnergyOnline), що можна завантажити з Google Play або App Store.

     

    Основні вимоги до оформлення звернення/скарги/претензій:

    В тексті звернення/скарги/претензій повинно бути вказано:

    1) назва, юридична адреса, адреса знаходження об'єкта електропостачання;
    2) виклад суті порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
    Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв'язком не вимагається.
    Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніше як через 10 днів від дня його надходження.

     

    Розгляд звернення/скарги:

    • Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження.
    • Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівником встановлюється термін, необхідний для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.

    На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочений від встановленого законодавством терміну.

    Ви можете ознайомитись з детальною Інструкцією про подання звернень/скарг/пропозицій та Процедурою розгляду звернень споживачів ТОВ "Люмьєр Енерджі":

    Інструкція про подання звернень/скарг/пропозицій
    Процедура розгляду звернень споживачів

    Звернутись за роз'ясненнями та консультацією можна:
    за номером телефону +38 067 215 21 60 або
    за адресою: м.Київ, вул. Стрітенська, 10, офіс 520.


    Будемо раді відповісти на Ваші питання.

    ТОВ «Люмьєр Енерджі»

    01034 Київ, Україна
    вул. Стрітенська, 10, офіс 520,

    (067) 215 21 60

    info@lumenergy.com.ua

    © 2021 Люмьер Енерджі